Zboží si můžete vybrat a zakoupit také osobně na naší pobočce v Brně - Řečkovicích
*Objednávky vytvořené před 14:00 odesíláme tentýž den. Objednávky vytvořené po 14:00 odesíláme následující pracovní den.
Doručení balíku je zpravidla následující pracovní den po odeslání objednávky. Pokud tedy lze předpokládat, že nebudete na dané adrese a nemáte zrovna nikoho, kdo by mohl za Vás balík převzít, doporučujeme objednat později nebo nám do poznámky připsat, jaké datum odeslání Vám vyhovuje. Rádi Vám vyjdeme vstříc.
49Kč (+50Kč u dobírky) / +420 216 216 516 / info@zasilkovna.cz
Výdejní místa Zásilkovny jsou ideálním řešením v případě, kdy není možné předem určit, jestli budete během celého dne na jedné adrese a nechcete riskovat, že minete kurýra. Výdejní místo Zásilkovny může být prakticky jakýkoliv obchod nebo provozovna. Přímo u výběru dopravce se tedy zobrazí seznam výdejen a vy si podle vlastních možností a otevírací doby zvolíte vyhovující výdejnu. O pohybu balíku jste informování SMS a emailem a pro vyzvednutí postačí kód z SMS zprávy. Pokud si tedy balík nemůžete vyzvednout, můžete kód předat a požádat někoho o vyzvednutí. Nenechávejte prosím vyzvednutí na poslední chvíli. Děkujeme.
105Kč (+50Kč u dobírky) / +420 567 771 111 / info@gls-czech.com
GLS doručuje balíky běžně následující pracovní den od odeslání objednávky. Informace o dodání obdržíte formou SMS a emailu. Kurýr bude krátce před příjezdem také volat. Mějte tedy telefon prosím u sebe. Kurýři mají často přísný harmonogram a není vždy možné se na adresu tentýž den vracet. Pokud jste si balík nemohli převzít, kurýr je odvezl na depo na ParcelShop. Bližší informace zjistíte na uvedeném tel. čísle a připravte si číslo balíčku (nikoliv objednávky)
115Kč (+50Kč u dobírky) / 800 104 410 / info@cpost.cz
Doručení balíku na adresu, kdy v případě nezastihnutí bude zásilka uložena na nejbližší možné pobočce pošty po dobu 7 kalendářních dní. Balíky jsou doručovány mezi 8:00 a 19:00. Přesný čas doručení nelze ovlivnit, nicméně ráno v den doručení zasílá ČP bližší informace SMS zprávou a emailem. Nezastihne-li vás pošťák na adrese obdržíte do schránky nebo SMS zprávou informace o uložení balíku na poště. Balík je možné vyzvednout po předložení výzvy nebo dokladu totožnosti. Výzva k vyzvednutí zásilky obsahuje také kontaktní údaje na danou pobočku pošty, kde si můžete domluvit opakované doručení a případně také prodloužení úložní doby, která je běžně 7 kalendářních dní. Tato služba je bezplatná.
115Kč (+50Kč u dobírky) / 800 104 410 / info@cpost.cz
Tento způsob dopravy doporučujeme v případě, kdy lze očekávat, že nebudete na adrese k zastižení a vyhovuje vám vyzvednutí na pobočce pošty. Úložní doba balíků je standardně 7 kalendářních dní. Balíky je zpravidla k vyzvednutí následující den po odeslání. V případě, že si nestihnete balík vyzvednout, můžete úložní dobu prodloužit a případně lze přeposlat balík na jinou pobočku. Změny můžete provádět přes: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice . Ke změnám při doručení je vždy nutné číslo zásilky.
Objednávku je možné osobně převzít na naší pobočce v Brně a to každý všední den mezi 9:00 – 18:00 hodinou. Objednávku připravíme k vyzvednoutí zpravidla do několika desítek minut a vyzvednutí je tedy často možné i v den vytvoření objednávky. Na místě je možné platit hotově i platební kartou.
Adresa: Sibiřská 55, 62100 Brno-Řečkovice (zvoňte)
kontakt: 776 605 477 / info@vlasy-k-prodlouzeni.cz
Dobírku lze v rámci zahraničí zvolit pouze při dodání na Slovensko. V ostatních případech je nutná platba předem.